KLACHTEN SERVICE

HEB JE EEN KLACHT?

Uiteraard willen wij graag dat jij tevreden bent!

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bootylab.nl of gebruik te maken van onderstaand klachtenformulier.

Naar klachtenformulier

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij gaan altijd op zoek naar de beste oplossing! Mochten we er samen toch niet uit komen, kunnen we de hulp inschakelen van Stichting WebwinkelKeur!

Heb je een klacht?

Neem contact op via onderstaande formulier en wij gaan kijken naar een oplossing!

    Onze gegevens

    BootyLab
    Avondsterweg 1A
    8938AK Leeuwarden
    E: info@bootylab.nl
    T: 06 312 397 15

    Veelgestelde vragen

    Wat als ik een vraag heb over ruilen of retour?

    Bekijk onze Retour & Ruilen pagina voor alle antwoorden op jouw vragen, deze je kun je hier vinden.

    Wat als ik een vraag heb over mijn bestelling?

    Bekijk onze Bestelling & Levering pagina voor alle antwoorden op jouw vragen, deze je kun je hier vinden.

    Hoe snel krijg ik antwoord op mijn vraag/klacht?

    Wij streven ernaar binnen 48 uur te antwoorden. In het weekend en tijdens feestdagen kan dit langer duren.

    LIFE CAN ONLY BE 
    UNDERSTOOD BACKWARDS
    BUT MUST BE LIVED
    FORWARDS